Van der Valk International biedt door heel Nederland en België aantrekkelijke arrangementen aan. Maar hoe zorg je ervoor dat deze diverse arrangementen geboekt worden door de juiste doelgroep? Aan ons de taak om met conversiegerichte social media-campagnes zoveel mogelijk boekingen te genereren in heel Nederland en België!
Onze aanpak:
Het aanbod arrangementen van verschillende Van der Valk-hotels is erg divers. Denk aan gastronomie-arrangementen, citytrip-arrangementen, romantische arrangementen en fietsarrangementen. Elk arrangement heeft haar eigen doelgroep. Hier is de social media-strategie voor Van der Valk dan ook op afgestemd.
Door het A/B-testen van verschillende doelgroepen én het continu analyseren en optimaliseren van de campagnes hebben wij de diverse arrangementen heel gericht kunnen laten zien. Door het inzetten van brede campagnes bouwen we data op die we vervolgens weer slim inzetten om elk arrangement bij de juiste persoon onder de aandacht te brengen.
Door deze specifieke targeting per arrangement kunnen wij een zeer aantrekkelijke ‘cost per action’ (kosten per boeking) realiseren. Iets wat je met enkel
brede campagnes nooit had kunnen bereiken!
Het resultaat:
Met de social media-campagnes hebben wij in 2021 wel 4.721 boekingen weten te realiseren voor zo’n 10 Van der Valk-hotels in Nederland, België en Spanje! Doordat we de doelgroep heel stapsgewijs erg gericht kunnen bereiken, ben je kosteneffectief bezig. De gemiddelde kosten per boeking liggen nu op € 3,52.
Wil jij ook meer boekingen realiseren voor jouw eigen bedrijf? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en wij kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Heb je vragen naar aanleiding van deze case?
Neem contact op met Joeri Peeters.
joeri@yourbusinessonline.nl
076-8897629