PAL-V

PAL-V, de eerste vliegende auto ter wereld, is in een vergevorderd stadium. Ben jij klaar voor het volgende avontuur? Geïnteresseerden kunnen zich namelijk nu aanmelden voor de volledige experience op het hoofdkantoor in Raamsdonksveer. Maar hoe genereer je eigenlijk aanmeldingen voor een high-end product met een zeer specifieke doelgroep? Wij zetten succesvolle campagnes in op Facebook, Instagram en LinkedIn voor PAL-V om deze zeer specifieke doelgroep te bereiken via social media!

Onze aanpak

Met onze ervaring in de superyacht branche zetten wij diverse campagnes op voor PAL-V om bij een zeer exclusieve en vermogende doelgroep onder de aandacht te komen. Denk daarbij aan een uniek ontworpen doelgroep bestaande uit eigenaren van jachten en exclusieve automerken. We starten onze funnel met het kenbaar maken van het vergevorderde stadium van de PAL-V waarbij men zich kan aanmelden voor de experience. In deze campagne is een boost van awereness en traffic naar de website het doel. De volgende stap is om de doelgroep over te laten gaan op actie. In de hierop aansluitende campagnes wordt gebruik gemaakt van advertenties met een opvallende call-to-action om je aan te melden. Als laatste stap wordt er aan de bezoekers van de website, welke nog geen actie ondernomen hebben, nogmaals een reminder getoond om zich aan te melden.

Het resultaat

Door de gerichte campagnes hebben we een enorm lage cost per lead van € 11,- kunnen realiseren. Ook hebben we een aantal oude leads kunnen heractiveren wat zelfs heeft geleid tot een aantal reserveringen van een PAL-V Liberty! En de terugkoppeling van PAL-V: Positief verrast! Komende maand(en) staan alle experience days gepland en kan PAL-V de aangemelde personen ontvangen.

Heb je vragen naar aanleiding van deze case?
Neem contact op met Joeri Peeters.
joeri@yourbusinessonline.nl
 076-8897629

De resultaten

190.000+
Bereik
4.900
Websitebezoekers
€ 11,-
Kosten per lead

Wil jij samenwerken met ons Social Media team?